Mei 2015

Actie voor Stichting Roel: Een verslag van de ludieke actie van 22 mei jl. die Sid, Fun en Pepijn van groep 7/8B van basisschool de Horizon te Sevenum bedacht hadden. Ze hebben met zoveel mogelijke leerlingen 24 uur les gevolgd om op deze manier geld in te zamelen. Omroep Reindonk heeft er over bericht en een uitgebreid verslag stond op de voorpagina van HallohorstaandeMaas:

Hieronder hun eigen verslagje:
Wij hadden op 22 mei 24 uur geleerd met onze klas van BS De Horizon uit Sevenum. Het was een hele leuke dag. Iedereen is wakker gebleven! We hebben een paar interessante gastlessen gehad bijvoorbeeld over de bijen, muziekles, fitness en sushi maken. Maar ook hebben we ook gewone vakken gehad zoals rekenen en spelling. De live stream heeft 24 uur aangestaan. De live stream is terug te zien op: http://groep7en8b.jimdo.com/kijk-terug/ . Ook omroep Reindonk kwam bij ons langs. Ze hebben een paar kinderen geïnterviewd. Aan het einde van de super leuke 24 uur stonden alle ouders, broertjes, zusjes en andere familieleden ons op te wachten. Inmiddels is al het geld binnen en blijkt de actie een fantastisch bedrag van EUR 1543,47 opgeleverd te hebben!